وکیل ملک خونه زمین وکیل دادگستری - موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان - وکیل دعاوی ملکی داود حسنوند 09121404305

اعتراض ثالث نسبت به دادنامه مشاوره با وکیل ملکی

دو شنبه 31 خرداد 1400
7:48
وکیل ملکی 09121404305

اعتراض ثالث نسبت به دادنامه مشاوره با وکیل ملکی، اگر شما نیز از افرادی هستید که در دعوای ملکی دو طرف مداخله ای ندارید اما حکم صادره از دادگاه را مخل حقوق خود میدانید خواندن این مقاله را به شما توصیه میکنیم. در این مقاله وکیل ملکی راهکار شکایت از چنین ارایی را ارائه داده است. همچنین میتوانید با مراجعه به وکیل ملکی موسسه دادخواست مناسب را تنظیم و به حکم صادره اعتراض کنید تا دادگاه پس از بررسی مدارک و ادله ای که ارائه کردید حق تضییع شده شما را احقاق کند.


خرید ملک بازداشتی مشاوره با وکیل ملکی

شنبه 29 خرداد 1400
22:20
وکیل ملکی 09121404305

خرید ملک بازداشتی مشاوره با وکیل ملکی، اگر ملکی در نتیجه تعهد یا تخلف مالک توقیف شده باشد امکان خرید و فروش ان وجود ندارد. درواقع ملک توقیفی قابل خرید و فروش نیست و اگر چنین معامله ای واقع شود قابل ابطال است. در این خصوص میتوانید از راهنمایی وکیل ملکی موسسه بهره مند شوید. چرا که وکیل ضمن ارائه راهکار در خصوص ابطال معامله ملک توقیفی میتواند در خصوص فروش این املاک در صورت نیاز به ثمن، شما را راهنمایی کند.


خطرات وکالت کاری ملک مشاوره با وکیل ملکی

جمعه 28 خرداد 1400
23:29
وکیل ملکی 09121404305

خطرات وکالت کاری ملک مشاوره با وکیل ملکی، زمانی که ملک، موضوع مشارکت در ساخت واقع میشود برای انجام عملیات اداری نیاز به وکالتنامه از جانب شرکا یا مالکین به سازنده است. نحوه نگارش وکالتنامه از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که میتواند اختیاراتی به فرد اعطا کند که منجر به تضییع حقوق شرکا شود بنابراین لازم است در این خصوص به یک وکیل ملکی حاذق و اشنا به عرف و قانون مراجعه کرد. اگر شما نیز قصد تنظیم چنین وکالتنامه ای دارید و یا در خصوص این نوع از وکالتنامه با شرکای خود با ختلاف مواجه شدید میتوانید ضمن مطالعه این مقاله با وکیل ملکی موسسه در ارتباط باشید.


دادخواست اجرت المثل ایام تصرف ملک مشاع مشاوره با وکیل ملکی

پنج شنبه 27 خرداد 1400
21:52
وکیل ملکی 09121404305

 دادخواست اجرت المثل ایام تصرف ملک مشاع مشاوره با وکیل ملکی، مالک یک ملک نه  تنها مالک عین بلکه مالک منافع ان نیز میباشد. بنابراین اگر شخصی بدون اذن وی عین را تصصرف یا از منافع ملک استفاده کند باید اجرت المثل ان را بپردازد و ضامن تلف منافع محسوب میشود. در شرایطی نیز که یکی از مالکین بدون اذن سایر شرکا ملک را تصرف یا از منافع ان استفاده کن تحت شمول دعوای اجرت المثل ایام تصرف قرار میگیرد و میتوان به کمک وکیل ملکی این دعوا ا در مراجع قضایی صالح اقامه کرد. در متن زیر به بررسی هریک از موارد فوق الذکر میپردازیم.


تنظیم تقسیم نامه بدون صورتمجلس تفکیکی مشاوره با وکیل ملکی

چهار شنبه 26 خرداد 1400
23:19
وکیل ملکی 09121404305

تنظیم تقسیم نامه بدون صورتمجلس تفکیکی مشاوره با وکیل ملکی، برای تفکیک واحدهای ساخته شده یک ساختمان و صدور سند مالکیت مجزا برای هر واحد باید صورتمجلس تفکیکی تنظیم شود و اگر مالکین متعدد باشند تقسیم نامه نیز تنظیم میشود. تا زمانیکه سند تقسیم نامه با رضایت همه مالکین امضا نشود هیچکدام از مالکین واحد مستقل خود را نخواهند داشت. اگر برخی از مالکین از امضای تقسیم نامه امتناع کند هر یک از مالکین دیگر میتواند به کمک وکیل ملکی خود الزام مالک به ثبت تقسیم نامه را از دادگاه تقاضا کند.


مدارک لازم برای اثبات وقوع بیع مشاوره با وکیل ملکی

سه شنبه 25 خرداد 1400
22:55
وکیل ملکی 09121404305

مدارک لازم برای اثبات وقوع بیع مشاوره با وکیل ملکی، زمانی که معامله املاک با مبایعه نامه منعقد میشود طرفین طبقتوافقاتی که در ان مکتوب کرده اند به تعهدات خود عمل خواهند کرد و حل اختلافات میان انها نیز بر اساس همین مبایعه نامه صورت میگیرد اما زمانی که مبایعه نامه ای نباشد و وبیع واقع شود اگر هریک از طرفین از انجام تعهدات تخلف کند طرف دیگر مدرکی برای اثبات ادعای خود نخواهد داشت. البته وکیل ملکی میتواند وی را به طرق دیگر راهنمایی کند که موضوع مقاله زیر میباشد.


اثبات معامله فضولی مشاوره با وکیل ملکی

دو شنبه 24 خرداد 1400
23:42
وکیل ملکی 09121404305

اثبات معامله فضولی مشاوره با وکیل ملکی، ملکی که متعلق به غیر باشد و بدون اجازه وی مورد معامله واقع شود تابع احکام معاملات فضولی است. نحوه اثبات این معامله و قوانینی که بر ان حاکم است در مقاله زیر به تفصیل تشریح شده است. اما نکته مهمی که اغلب از وکیل ملکی راجع به ان پرسیده میشود معامله املاک مشاعی بدون اجازه شریک مشاعی است. با توجه به این که سهمی از ملک متعلق به معامله کننده و سهمی دیگر متعلق به شریک مشاعی است بررسی قوانین حاکم بر ان و نحوه مطالبه حق شریک و بازپس گرفتن ملک اهمیت دارد که در این مقاله به ان اشاره شده است.


معاملات محجور قبل از صدور حکم حجر مشاوره با وکیل ملکی

یک شنبه 23 خرداد 1400
22:50
وکیل ملکی 09121404305

معاملات محجور قبل از صدور حکم حجر مشاوره با وکیل ملکی، اهلیت طرفین معامله یکی از شرایط صحت معاملات تلقی میشود به عبارت دیگر اگر یکی از طرفین فاقد اهلیت باشد معامله منعقده محکوم به بطلان است. البته این بطلان منوط به شرایطی است که وکیل ملکی ضمن این مقاله به ان پرداخته است. از انجا که افراد محجور دارای قیم یا سرپرست هستند بررسی معاملاتی که از جانب افراد اخیر الذکر و به نمایندگی از محجورین منعقد میشود از اهمیت خاصی برخوردار است که مقاله پیش رو راجع به ان  توضیح خواهد داد. در صورتیکه در ادامه با ابهامی مواجه شدید میتوانید با وکیل ملکی موسسه تماس حاصل کنید.


وکالت کاری ساخت و ساز مشاوره با وکیل ملکی

شنبه 22 خرداد 1400
23:27
وکیل ملکی 09121404305

 وکالت کاری ساخت و ساز مشاوره با وکیل ملکی، یکی از ارکان مهم قراردادهای مشارکت در ساخت اعطای وکالت کاری به سازنده است. این وکالت تنها راجع به امور اداری داده میشود بنابراین باید در تنظیم ان دقت به عمل اورد به گونه ای که سازنده بتواند از ابتدا تا انتهای عملیات ساز و ساز و مراجعات اداری مربوطه را به اسانی انجام دهد و از طرفی مالک نیز بتواند در صورت نقض تعدات از جانب سازنده، وکالت را به راحتی فسخ کند. به همین دلیل برای تنظیم مفاد این وکالتنامه باید به یک وکیل ملکی مراجعه کرد که به ظرایف تنظیم قراردادهای ملکی و جنبه های حقوقی ان اگاه است. مقاله زیر به بخشی از اهمیت وکالت کاری میپردازد.


اعتراض ثالث اجرایی و ابطال مزایده مشاوره با وکیل ملکی

جمعه 21 خرداد 1400
23:12
وکیل ملکی 09121404305

اعتراض ثالث اجرایی و ابطال مزایده مشاوره با وکیل ملکی، مزایده ملک از طریق اجرا احکام مدنی در نتیجه محکومیت مالی محکوم علیه به اجرا گذاشته میشود. گرچه این اقدام از طریق مرجع قضایی صورت میگیرد اما ممکن است ارادی از ان متضرر شوند به همین علت میتوانند به مزایده اعتراض کنند. البته لازم است در این خصوص از راهنمایی یک وکیل ملکی حاذق استفاده کرد. چرا که اعتراض به مزایده برای یرخی افراد و تحت شرایط خاصی امکانپذیر است که در این مقاله به ان میپردازیم.


مزایا و معایب پیش خرید آپارتمان مشاوره با وکیل ملکی

پنج شنبه 20 خرداد 1400
22:36
وکیل ملکی 09121404305

 مزایا و معایب پیش خرید آپارتمان مشاوره با وکیل ملکی، در قراردادهای پیشفروش ساختمان امکان وجود کلاهبرداری زیاد است چرا که ملک بطور کامل ساخته و رویت نشده است. بنابراین ممکن است انچه را که خریدار مدنظر داشته است تحصیل نشود. در این خصوص خریدار و فروشنده تنها به قراداد خود و مدارکی که مبادله کرده اند میتواند استناد کند بنابراین لازم است قراردادی اصولی تنظیم شود و ضرورت دارد این مسیر را به همراهی یک وکیل ملکی طی کنید تا از موانع و چالش ها به اسانی گذر کنید. در این مقاله با نکات مهم قرارداد های پیش فروش فروش اشنا خواهید شد.


اجرا گذاشتن چک تخلیه مشاوره با وکیل ملکی

سه شنبه 18 خرداد 1400
22:53
وکیل ملکی 09121404305

اجرا گذاشتن چک تخلیه مشاوره با وکیل ملکی، در روابط میان موجر و مستاجر ممکن است موجر بابت تضمین تخلیه یا اجاره بها از مستاجر چک دریافت کند که مشمول عناوین متفاوت خواهد بود. اما انچه که در چک قید میشود و علت دریافت ان بر نحوه مطالبه موجر موثر خواهد بود. در این مقاله وکیل ملکی شما را راهنمایی میکند که در چکهای مرتبط با اجاره چه متنی را ذکر کنید و ضمن ان مزایا و معایب هر چک را بیان میکند تا متناسب با اهداف و شرایط نوع چک دریافتی و پرداختی را انتخاب کنید.


حکم توقیف اموال چیست مشاوره با وکیل ملکی

یک شنبه 16 خرداد 1400
23:26
وکیل ملکی 09121404305

حکم توقیف اموال چیست مشاوره با وکیل ملکی، زمانیکه فردی محکوم میشود دادگاه بنا به درخواست محکوم له از اموال محکوم علیه توقیف میکند. توقیف این اموال از قانون خاصی تبعیت میکند. متناسب با اینکه مال معرفی شده چه نوع باشد قانون حاکم بر ان متفاوت است. اموال از ملک کشاورزی نیز در برخی از مواقع تابع این قانون است. برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن مطالعه این مقاله میتوانید سوالاتت خود را از وکیل ملکی بپرسید و با وی در ارتباط باشید.


ابطال هبه مشاوره با وکیل ملکی

جمعه 14 خرداد 1400
23:1
وکیل ملکی 09121404305

ابطال هبه مشاوره با وکیل ملکی، هبه یکی از عقود است که بصورت رایگان واقع میشود. در شرایطی که افراد املاک خود را به دیگران هبه میکنند درواقع ان را به دیگران منتقل میکنند بدون اینکه در قبال ان وجهی دریافت کنند. عموما این اتقال به افراد نزدیک و خویشان صورت میگیرد اما ممکن است به هر دلیل از این انتقال پشیمان شده و قصد رجوع داشته باشند که در این صورت شرایطی باید وجود داشته باشد.برای اطلاع از مزایا و معایب هبه ملک و نحوه انعقاد و رجوع از ان میتوانید به یک وکیل ملکی مراجعه کنید. در این بخش نیز بطور اختصار راجع به ان توضیح داده شده است. در صورتی که با ابهامی مواجه شدید میتوانید با وکیل موسسه در ارتباط باشید


خرید ملک در طرح شهرداری مشاوره با وکیل ملکی

پنج شنبه 13 خرداد 1400
22:53
وکیل ملکی 09121404305

خرید ملک در طرح شهرداری مشاوره با وکیل ملکی، برخی از املاک در طرح شهرداری قرار گرفته اند که البته این مورد در پرونده ثبتی ملک منعکس نمیشود اما بر نقل و انتقال ملک موثر خواهد بود چرا که اغلب با قیمت پایین معامله خواهند شد و یا معامله انها به سختی انجام میشود. اما سوال طرح میشود که اگر چنین ملکی مورد معامله واقع شود خریدار چه حقوقی نسبت به ان خواهد داشت و فروشنده چه اقداماتی باید انجام دهد؟ هر یک از این افراد نسبت به این ملک به چه مراجعی میتوانند مراجعه کنند؟ در این بخش وکیل ملکی به سوالات شما پاسخ خواهد داد. در صورتیکه قصد معامله چنین املاکی را دارید یا چنین معامله ای انجام داده اید برای حل مشکلات مربوطه میتوانید با وکیل ملکی موسسه در ارتباط باشید.


افراز و تفکیک املاک مشاوره با وکیل ملکی

چهار شنبه 12 خرداد 1400
22:44
وکیل ملکی 09121404305

افراز و تفکیک املاک مشاوره با وکیل ملکی، اغلب افراز و تفکیک را مترادف یکدیگر میدانند در حالیکه این دو واژه شاید در ظاهر مشابه باشند اما در عمل متفاوت هستند. درواقع نحوه اعمال هر یک و شرایطی که زمینه انجام ان ها را فراهم میکند متفاوت است. این تفاوت به ویژه در عرف ثبتی بیشتر نمایان میشود. درواقع وکیل ملکی برای انجام افراز و تفکیک به مراجع متفاوت اعم از دادگاه و اداره ثبت مراجعه میکند و هر یک نیز روند متفاوتی را میطلبد. در این مطلب به تفاوتهای افراز و تفکیک پرداخته شده است.


مهلت تخلیه ملک تجاری مشاوره با وکیل ملکی

سه شنبه 11 خرداد 1400
23:25
وکیل ملکی 09121404305

مهلت تخلیه ملک تجاری مشاوره با وکیل ملکی، روابط موجر و مستاجر علاوه بر پیروی از قوانین مدنی از قانون خاصی نیز تبعیت میکند. متناسب با اینکه ملک مورد نظر تجاری یا مسکونی باشد قاعده خاصی بر این رابطه حاکم خواهد بود. حتی ممکن است مرجع رسیدگی به اختلافات فی مابین موجر و مستاجر نیز متفاوت باشد. وکیل ملکی در این بخش به دعوای تخلیه میان موجر و مستاجر پرداخته است. در صورتی که پرسشی دارید میتوانید با وکیل موسسه در ارتباط باشید.


هزینه توقیف اموال مشاوره با وکیل ملکی

دو شنبه 10 خرداد 1400
22:36
وکیل ملکی 09121404305

هزینه توقیف اموال مشاوره با وکیل ملکی، ممکن است دادگاه در نتیجه حکمی که صادر میکند و فردی را محکوم میکند به خواسته طرف مقابل یا بنابر صلاحدید اموال محکوم علیه را توقیف کند. در این متن وکیل ملکی به انواع توقیف نسبت به اموال مختلف و ضمن ان به سرنوشت اموال توقیف شده ای که در نتیجه ترفندهای محکوم علیه و جلوگیری از توقیف به دیگران منتقل شده است میپردازد. در صورتیکه در این خصوص پرسشی داشته باشید وکیل ملکی موسسه به شما مشاوره خواهد داد.


وکالت بلاعزل ملک مشاوره با وکیل ملکی

یک شنبه 9 خرداد 1400
22:35
وکیل ملکی 09121404305

وکالت بلاعزل ملک مشاوره با وکیل ملکی، خرید و فروش ملک بصورت وکالتی ممکن است در بدو امر ارزان و سودمند به نظر برسد اما مشکلات ان در طول زمان هویدا خواهد شد. حتی زمانیکه طرفین تصیم دارند برای مقابله با مشکلات، وکالت مذکور را به صورت بلاعزل منعقد کنند همچنان در قبال چالش های ظریف قانونی ان در امان نخواهند بود. در این میان سرمایه خریدار با خطر بیشتری مواجه خواهد شد که در متن زیر وکیل ملکی فراز و نشیب این مسیر را برای شما شرح خواهد داد.


معامله صوری مسکن مشاوره با وکیل ملکی

شنبه 8 خرداد 1400
22:44
وکیل ملکی 09121404305

معامله صوری مسکن مشاوره با وکیل ملکی، زمانی که فرد بدهکار برای جلوگیری از توقیف اموال  و املاک خویش توسط طلبکار به معاملات صوری متوسل میشود منجر به سست شدن روابط حقوقی و بازرگانی میشود. بنابراین قانونگذاراین نوع معاملات را بی اثر میشمارد. اما باید دید ضمانت اجرای این نوع معاملات چیست؟ فروشنده و خریدار چه حقوقی خواهند داشت و طلبکار چگونه میتواند حق خود را استیفا کند. در این مقاله میتوانید پاسخ این سوالات را دریابید. در صورتی که با سوالات بیشتر مواجه شدید میتوانید با وکیل ملکی موسسه در میان بگذارید.


دادخواست تعدیل قرارداد مشاوره با وکیل ملکی

جمعه 7 خرداد 1400
22:32
وکیل ملکی 09121404305

دادخواست تعدیل قرارداد مشاوره با وکیل ملکی، قرارداد مشارکت در ساخت از لحظه انعقاد تا انقضای مدت تحت تاثیر نوسانات اقتصادی قرار میگیرد. چرا که اجرای ان مدت زمان طولانی را مطالبه میکند. بنابراین طرفین در طول مدت قرارداد همان رایط اولیه در لحظه انعقاد را نخواهند داشت و تحت تاثیر همین تغییرات تعادل اورده طرفین از بین خواهد رفت. در نتیجه وکیل ملکی برای رعایت انصاف و بهتر اجرا شدن قرارداد توصیه به درج شرط تعدیل مینماید. این بخش به تعدیل و اثار ان بویژه در قرارداد مشارکت در ساخت اختصاص دارد.


ویژگی های سند رسمی مشاوره با وکیل ملکی

پنج شنبه 6 خرداد 1400
22:12
وکیل ملکی 09121404305

ویژگی های سند رسمی مشاوره با وکیل ملکی، از انجا که اسناد رسمی توسط اشخاص صالح تنظیم میشود دارای اعتبار است و نمیتوان به آن خدشه وارد کرد. بنابراین انعقاد عقود و انجام معاملات بویژه معاملات ملکی بر مبنای اسناد رسمی با اطمینان بیشتری صورت میگیرد و کمتر در ان احتمال فریب طرف مقابل وجود دارد. وکیل ملکی نیز در اختلافات ملکی به اسناد رسمی استناد میکند چرا که اعتبار این اسناد انها را جزء ادله اثبات دعوا قرار داده و مراجع قضایی و اداری اغلب ان را بیش از اسناد عادی معتبر میدانند. در این بخش به کاربرد و اثار حقوقی اسناد رسمی پرداخته شده.


معرفی مال به اجرای احکام مشاوره با وکیل ملکی

چهار شنبه 5 خرداد 1400
22:36
وکیل ملکی 09121404305

معرفی مال به اجرای احکام مشاوره با وکیل ملکی، زمانی که شخصی به دیگری بدهکار باشد اما از پرداخت بدهی خود امتناع کند طلبکار میتواند اموال و املاک وی را توقیف نماید. با توجه به اینکه مال مورد نظر چه ویژگی هایی داشته باشد نحوه توقیف، اثار حقوقی و مرجع رسیدگی به ان متفاوت خواهد بود. همچنین وجود شرایطی در فرد بدهکار نیز برای توقیف اموال و املاک وی ضرورت دارد که در این بخش وکیل ملکی به این مباحث پرداخته است. شما میتوانید پرونده خود را به وکلای حاذق موسسه حقوقی حق پارسیان بسپارید.


مجازات صدور سند معارض مشاوره با وکیل ملکی

سه شنبه 4 خرداد 1400
22:19
وکیل ملکی 09121404305

 مجازات صدور سند معارض مشاوره با وکیل ملکی، از انجا که وجود اسناد مالکیت معارض موجب نقض حق  یکی از دارندگان سند است بنابراین لازم است که یکی از اسناد بلااثر شود. گاهی افراد بدون اطلاع از معارض بودن سند خود اقدام به معامله ملک میکنند در حالیکه معامله مزبور به علت ابطال سند محکوم به بطلان است در اینصورت سرمایه فرد بسیار افت خواهد کرد. وکیل ملکی در این متن ضمن تعریف اسناد مالکیت معارض به آثار و نحوه رسیدگی به این اسناد پرداخته است تا ضمن افزایش اگاهی شما از نقض حق در این مورد پیشگیری شود. وکیل موسسه حق پارسیان میتواند پرونده های ملکی شما را پیگیری و حل نماید.


معامله معارض با قولنامه مشاوره با وکیل ملکی

دو شنبه 3 خرداد 1400
21:41
وکیل ملکی 09121404305

 معامله معارض با قولنامه مشاوره با وکیل ملکی، اغلب معامله معارض نسبت به املاک واقع میشود و ناقض حق خریدار است. در واقع ممکن است خریدار پس از پرداخت ثمن معامله، ملک را از دست بدهد. این معامله نه تنها از لحاظ حقوقی بلکه از لحاظ کیفری نیز قابل پیگیری است و منجر به مجازات مرتکب خواهد شد. البته حضور وکیل ملکی در پرونده هایی با این موضوع بسیار اهمیت دارد. بنابراین جهت آگاهی شما خواننده محترم در این بخش به این موضوع پرداخته ایم. 


تغییر کاربری غیر مجاز مشاوره با وکیل ملکی

یک شنبه 2 خرداد 1400
22:29
وکیل ملکی 09121404305

تغییر کاربری غیر مجاز مشاوره با وکیل ملکی، از انجا که اراضی زراعی منجر به افزایش تولید و خودکفایی ملی میشود حفظ انها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طوریکه قوانین مفصلی را به خود اختصاص داده اند. بنابراین اگر افراد قصد داشته باشند کاربری اراضی زراعی و باغ ها را تغییر دهند باید نسبت به قوانین و شرایط آن آگاه باشند. گاهی نیز به دلیل نا آگاهی اقدامی در این خصوص انجام داده و محکوم میشوند. بنابراین مشاوره با یک وکیل ملکی حاذق ضرروت دارد. در این متن به طور مختصر راجع به تغییر کابری اراضی توضیح داده شده است.


حکم تصرف عدوانی مشاوره با وکیل ملکی

شنبه 1 خرداد 1400
21:55
وکیل ملکی 09121404305

حکم تصرف عدوانی مشاوره با وکیل ملکی، دعوای تصرف عدوانی از دعاوی شایع ملکی محسوب میشود. این دعوا ممکن است میان همسایگان و حتی شرکای یک ملک نیز بوجود اید. در طرح این دعوا و حل اختلاف ان در مرجع قضایی وجود شرایطی برای طرفین حائز اهمیت است. در صورتیکه شرایط رعایت نشود دعوا محکوم به رد خواهد بود. این اختلاف قابلیت تبدیل به یک دعوای کیفری و به تبع ان صدور حکم مجازات برای محکوم دارد. بنابراین حضور یک وکیل ملکی و مشاوره با وی ضرورت دارد.