وکیل ملک خونه زمین وکیل دادگستری - موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان - وکیل دعاوی ملکی داود حسنوند 09121404305

شماره وکیل ملکی خوب تهران در تهران 09121404305

جمعه 2 ارديبهشت 1401
23:21
وکیل ملکی 09121404305

شماره وکیل ملکی خوب تهران در تهران 09121404305

راهکارهای  دسترسی به تجربه یک وکیل ملکی خوب از طریق تلفن همراه اوست

از جمله تلفن همراه وکیل ملکی خوب در تهران متعلق به موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان در تهران است 

وکلای مجرب ملکی در این موسسه  سرشناس و متبحر هستند .

 


خصوصیات بهترین وکیل ملکی تهران چه می تواند باشد؟

دو شنبه 8 فروردين 1401
1:23
وکیل ملکی 09121404305

خصوصیات بهترین وکیل ملکی تهران چه می تواند باشد؟
عموما خصوصیات یک وکیل ملکی  خوب در تهران  که بتواند تسلط کافی بر  پرونده های  ملکی  داشته باشد ،

برای موکلان و کسانی  که به  وکیل نیاز دارند بسیار با اهمیت است  .

در این مطلب به  شرایطی که یک وکیل در تهران می تواند داشته  باشد  مورد بررسی قرارداده ایم  .

 

 

 

 

 

 


دادگاه مخصوص رسیدگی به رسدگی الزام به تنظیم سند

سه شنبه 9 آذر 1400
23:43
وکیل ملکی 09121404305

دادگاه مخصوص رسیدگی  به رسدگی الزام به  تنظیم سند 

دعاوی  ملکی  تنظیم  سند  که با عنوان الزام  به  تنظیم  سندرسمس تعریف  شده  در کدام دادگاه مطرح میشن  ؟

یعنی چطور باید در دادگاه  مخصوص  رسیدگی به  الزام  تنظیم  طرح  دعوا نمود 

برای  پاسخ  این  سوال  با ما باشید  


اظهارنامه تخلیه ملک موروثی را با مشورت وکیل ملکی تنظیم کنید

یک شنبه 16 آبان 1400
1:34
وکیل ملکی 09121404305

اظهارنامه تخلیه ملک موروثی  را  با  مشورت  وکیل ملکی  تنظیم  کنید ،

ملک موروثی برای  تخلیه  نیاز به  پیگیری قضایی و طی کردن  روند دادرسی  دارد  که امری  طاقت  فرسا  است  و عموما از حوصله  وتوان  افراد با  وجود مشغله  های  کاری این  روزها بسیار  سخت  است  بنابراین  شما  می توانید  مسئولیت  و پیگیری تخلیه  ملک  موروثی را به  وکیل ملکی  معتب در تهران  بسپارید  .


موضوع حقوقی تخلیه ملک استیجاری با کمک وکیل ملکی

جمعه 14 آبان 1400
20:33
وکیل ملکی 09121404305

موضوع حقوقی  تخلیه ملک  استیجاری با کمک وکیل ملکی، ملک های  تجاری  و مسکونی  باید  بعد از اتمام  قرارداد تخلیه شوند و هیچ  بهانه  ای برای  تخلیه نکردن  وجود ندارد  . در همین  راستا  موجر  می تواند با  گرفتن  حکم قضایی تخلیه  به این  موضوع  کمک  کند  .


تاثیر حضور وکیل ملکی در دعاوی اعتراض ثالث

چهار شنبه 12 آبان 1400
1:23
وکیل ملکی 09121404305

تاثیر حضور  وکیل ملکی در  دعاوی  اعتراض ثالث، قبل از هرچیزی نیاز است  در  مورد  اعتراض ثالث توضیحاتی  بدهیم  و از  نظر لغو و ماهوی  این  لغت  را  بررسی کنیم  .

اعتراض ثالث دادخواستی  را باید  تنظیم کنید  که جزییات آن  را  وکیل ملکی  در ادامه این  مطلب توضیح داده  است  . با  ما همراه باشید  برای  کسب اطلاعات  حقوقی بیشتر  .


وکیل طلاق درباره قانون صیغه طلاق میگوید

جمعه 7 آبان 1400
1:9
وکیل ملکی 09121404305

وکیل طلاق درباره  قانون صیغه  طلاق  میگوید ، شاید  شما هم تا بحال  در مورد  این موضوع  نشنیده  اید  که با  داشتن  حکم طلاق  هم  ممکن است  طلاق  صورت  نگیرد . چگونگی این  موضوع را از زبان وکیل طلاق  جویا شدیم  که در ذیل ذکر  کردیم  .


مهریه چه مفهومی دارد و مصادیق آن با وکیل مهریه

پنج شنبه 29 مهر 1400
1:3
وکیل ملکی 09121404305

مهریه  چه مفهومی دارد و مصادیق آن  با وکیل مهریه، امروز از زبان و فکر  وکیل مهریه  سرشناس کمک گرفتیم که خانمها بهتر و سریعتر به  مهریشون  برسند  . برای  همینه که همیشه گفتیم  گرفتن  مهریه راه  داره  چاه  داره  که وکیل مهریه  بهتر میتونه براتون توضیح بده 

پس با ادامه مطلب  با ما باشید 

تعریف عمومی مهریه  و انواع مهریه  برای زن 

مهریه  مالیه  که در قانون ازدواج مسلمانان برای زن  در نظر گرفته  میشه  و مرد باید حتما پرداخت کنه  ، وصداق، صداقیه، کابین و فرض هم بهش میگن  . خلاصه  این  مهریه  دینی هست که مرد قبول میکنه به زن بپردازه  ، پس در نظر داشته باشید  که هرچی زن گفت  نگید چشم اول به  فکر جیبتون باشید بعد مهریه زن رو قبول کنید  .

تازه میتونید با یه  وکیل مهریه  معتبر هم  مشاوره  داشته باشید  .

در ادامه انواع مهریه  و مشکلاتی که مهریه  ممکنه بوجود بیاره  صحبت  میکنیم  .

تعریف عمومی مهریه  و انواع مهریه  برای زن 

مهریه  چیست  ؟

مهریه از جمله  حقوقی هست که در زمان ازدواج برای زن  در نظر می گیرند که با عقد ازدواج برگردن مرد هست  و باید پرداخت بشه  به همین خاطر به محض عقد زن مالک مهر هست و میتونه هر زمان دلش بخواد مطالبه کنه و اونو از مرد بگیره  .

حالا عرف بود که زمانی که زن میخواد طلاق بگیره  به  هردلیلی مهریه رو اجرا میزاشتو به اصطلاح حقوقی طلب  میکرد .

الان که قربونش برم همون اولش میخوان ،  مهریه  تحت هر شرایطی حق زن هست حتی اگه خیانت کنه به شوهرش  .

این نکته رو هم بگم  که گروه وکلای مستقر در میدان رسالت وکیل مهریه هم باهاشون همکاری میکنه اگه نیاز به مشاوره  داشتید بهشون زنگ  بزنید .

شرایط نپرداختن مهریه

اما اسلام  شرایطی رو برای پرداخت نکردن مهریه هم در نظر گرفته و با این  شرایط زن  حق مطالبه مهریه  رو نداره  که در مقالات دیگه این  سایت  قبلا در مورد این  شرایط توضیح  دادیم  میتونید سرچ کنید ببینید  .

انواع مهریه  چیه  ؟

مهریه دونوع داره 

مهریه  عندالمطالبه : که هروقت زن عشقش کشید بتونه مطالبه کنه و از شوهرش بگیره  حتی یکساعت بعد از عقد

البته مردها اگه در حین  عقد شروطی هم برای پرداخت مهریه بزران  بد نیست  .

مهریه  عندالستطاعه :  یعنی درواقع  اگه مرد پول یا ملک و منالی داشته باشه  زن میتونه مهریه شو بگیره  اگه هم چیزی نداره  همون بیخیالش بشه  بهتره

در این نوع طلاق زن باید اثبات کنه که شوهرش وضعش خوبه  و میتونه مهریه بده .

نکته اینکه بعد از عقد هم میتونید نوع مهریه  عندالمطالبه  رو به  عند الاستطاعه تغیر داد و یا بالعکس

تماس با  شماره وکیل مهریه 

چه چیزی رو میتوا ن به عنوان  مهریه  گرفت ؟

هرچیزی که بشه بهش مالیات بست میتونه مهریه  باشه  . ملک و املاک ، پول نقد ، باغ و اراضی ، حتی ارثیه  باباش ، حقوق کارمندیش ، خلاصه  چیزی که بشه  نقدش کرد به  زبان  ساده

خلاصه اگر در مورد  مهریه  و راههای مطالبه مهریه  از شوهرهاتون  نیاز به وکیل داشتید و یا مشاوره  خواستین  کافیه یه  تماس بگیرید  و با وکیل مهریه  گروه وکلای مدافع  حق پارسیان  صحبت کنید و نگران  هزینه وکیل هم نباشید  . 09121404305

 


نحوه اثبات وقوع بیع مشاوره با وکیل ملکی

یک شنبه 18 مهر 1400
18:20
وکیل ملکی 09121404305

نحوه اثبات وقوع بیع مشاوره با وکیل ملکی، پرونده های ملکی و دعاوی مرتبط با انها عموما تحت شمول قوانین مختلفی قرار میگیرند که نیاز است یک وکیل ملکی خبره در انها حضور داشته باشد. در صورتیکه وکیل متخصص امور ملکی نباشد ارائه راهکار در این زمینه سخت و طولانی خواهد بود این مورد بویژه نسبت به خرید و فروش املاک که معاملات شایعی در میان معاملات ملکی هستند بروز میکند. در این مقاله راجع به یکی از دعاوی مهم ملکی تحت عنوان اثبات وقوع بیع خواهیم گفت.


معاملات فضولی در املاک مشاع مشاوره با وکیل ملکی

جمعه 16 مهر 1400
23:28
وکیل ملکی 09121404305

معاملات فضولی در املاک مشاع مشاوره با وکیل ملکی، معاملات فضولی از جمله معاملاتی هستند که ممکن است منجر به ابطال معامله گردد. بنابراین کسب اطلاع راجع به انها حائز اهمیت است بویژه اگر این معاملات نسبت به املاک واقع شوند چرا که سرمایه زیادی از مالک یا خریدار متحمل زیان خواهد شد. اگر ماکل هستید که ملک شما بدون اذن و اطلاعتان در معرض معامله واقع شده و یا خریداری هستید که ملک را از مالک اصلی خریداری نکرده اید میتوانید با وکیل ملکی موسسه حق پارسیان در ارتباط باشید و نحوه برخورد با ان معاملات و دفاع از خود را به ایشان بسپارید.


ابطال سند معاملات ملکی به دلیل حجر مشاوره با وکیل ملکی

پنج شنبه 15 مهر 1400
21:19
وکیل ملکی 09121404305

ابطال سند معاملات ملکی به دلیل حجر مشاوره با وکیل ملکی، صحت انجام معاملات در قانون مشروط به شروطی است که یکی از انها اهلیت طرفین میباشد. عدم اهلیت یا حجر طرفین خود از ارکان متفاوتی تشکیل شده است که در صورت عدم وجود هر یک از انها صحت معامله را تحت تاثیر قرار خواهد داد. معاملات ملکی نیز از این قضیه مستثنی نیستند. جهت اطلاع بیشتر از سرنوشت معاملات ملکی که توسط محجور واقع میشود میتوانید ضمن مطالعه مقاله زیر با وکیل ملکی موسسه حق پارسیان در ارتباط باشید.


الزام مالک به تعهدات مشارکت در ساخت مشاوره با وکیل ملکی

چهار شنبه 14 مهر 1400
22:16
وکیل ملکی 09121404305

الزام مالک به تعهدات مشارکت در ساخت مشاوره با وکیل ملکی، برای قراردادهای مشارکت در ساخت طرفین یک وکالتنامه تنظیم میکنند که با وکالت وکیل دادگستری متفاوت است. بنابراین برای تنظیم این وکالتنامه بهتر است به یک وکیل ملکی مراجعه کنید چرا که با اگاهی به روند کار میتواند مفاد دقیق قانونی را در وکالتنامه درج نماید. حال اگر مالک از اعطای این وکالتنامه امتناع کند تکلیف چیست و چه سرنوشتی در انتظار قرارداد مارکت در ساخت است. در این مقاله میتوانید راجع به این موضوع بیشتر بخوانید.

 


اعتراض ثالث اجرایی به مزایده مشاوره با وکیل ملکی

سه شنبه 13 مهر 1400
22:45
وکیل ملکی 09121404305

اعتراض ثالث اجرایی به مزایده مشاوره با وکیل ملکی،قانونگذار برای احقاق حق افراد ذینفع و نیز در جهت اجرای عدالت،  ملکی را به علت بدهی توقیف شده است به مزایده میگذارد تا با پیشنهاد بیشترین قیمت علاوه بر تسویه بدهی، مابقی مبلغ به بدهکار پرداخت گردد. حال اگر این عملیات منجر به تضییع حقوق دیگری باشد یا در اجرای ان مزایده و حراج تخلفی رخ دهد امکان ابطال و اعتراض به ان وجود دارد البته لازم است در این خصوص با یک وکیل ملکی خبر مشورت نمود و پرونده را به وی سپرد تا با اگاهی به ظرایف قانونی به بهترین شکل اقدام نماید.


وکیل پایه یک در تهران مشاوره با وکیل ملکی

یک شنبه 11 مهر 1400
22:15
وکیل ملکی 09121404305

وکیل پایه یک در تهران  مشاوره با وکیل ملکی،معیارهای یک وکیل ملکی خوب از نظر افراد متفاوت است و میتواند ویژگی های بیشماری را شامل شود اما برخی ویژگی ها مشترک است که تمامی افراد از وکلای خود انتظار دارند از ان ویژگی برخوردار باشند. ویژگی هایی که در این مقاله به ان ها اشاره شده است از جمله معیارهای مشترک موکلین است. شما میتوانید وکلای توانمند و مجرب را در موسسه حقوقی حق پارسیان بیابید. به همین منظور میتوانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نموده و یا به ادرس موجود مراجعه نمایید تا از خدمات حقوق موسسه برخوردار شوید.


پیش خرید اپارتمان و نکات ضروری مشاوره با وکیل ملکی

چهار شنبه 7 مهر 1400
22:12
وکیل ملکی 09121404305

پیش خرید اپارتمان و نکات ضروری مشاوره با وکیل ملکی، رویای خانه دار شدن و یا سرمایه گذاری در زمینه مسکن ممکن است منجر به تعجیل در انعقاد قرارداد هایی همچون پیش فروش ساختمان گردد. باید بدانید که درج برخی از شروط در قرارداد ممکن است به زیان شما تمام شود پس بهتر است پیش از امضای ان با یک وکیل ملکی خبره مشورت نموده و به وی مراجعه کنید تا با مطالعه قرارداد شروط را تعدیل نماید در این صورت از ضرر احتمالی در اینده پیشگیری میشود و یا سود بیشتری تولید خواهد شد.


وکیل حرفه ای ملک مشاوره با وکیل ملکی

دو شنبه 5 مهر 1400
22:53
وکیل ملکی 09121404305

وکیل حرفه ای ملک مشاوره با وکیل ملکی، در اختلافات و دعاوی ملکی نیاز است که با یک وکیل ملکی خبره مشورت نمایید. از ساده ترین امور همچون خرید و فروش املاک و انعقاد قرارداد تا دعاوی پیچیده ملکی که مشورت و مراجعه با یک وکیل ملکی ضرورت دارد. از ان جهت که این دعاوی هزینه زیادی را مطالبه میکند و ممکن است افراد به دلیل عدم توانایی مالی از مراجعه به وکیل خودداری کنند در این موسسه میتوانید با وکیلی در ارتباط باشید که جهت حفظ حق و عدالت حق الوکاله ای در حد توانایی مالی موکلین دریافت نماید.


نحوه اجرا گذاشتن چک تخلیه مشاوره با وکیل ملکی

شنبه 3 مهر 1400
23:12
وکیل ملکی 09121404305

نحوه اجرا گذاشتن چک تخلیه مشاوره با وکیل ملکی، شناخت چک و نحوه استفاده از ان بویژه در معاملات ملکی از اهمیت خاصی برخوردار است. مطالبی که در چک نوشته میشود در نحوه وصول ان موثر است و میتواند اثار کیفری و حقوقی به دنبال داشته باشد. در صورتیکه چک مزبور در ارتباط با معاملات ملکی صادر گردد لازم است که با یک وکیل ملکی مشاوره نمود تا درج واژگان مناسب از ایجاد اثار حقوقی یا کیفری زیانبار پیشگیری شود


شرایط هبه ملک چیست مشاوره با وکیل ملکی

جمعه 2 مهر 1400
22:51
وکیل ملکی 09121404305

شرایط هبه ملک چیست مشاوره با وکیل ملکی، هبه نیز یکی از اقسام معاملاتی است که در قانون شناخته شده است و اغلب برای املاک واقع میشود. گرچه فرد ممکن است با ضیت خود هبه را انجام داده باشد اما ممکن است راه بازگشتی برای خود باقی نگذاشته باشد. به همین جهت برای اقدام در این خصوص لازم است به یک وکیل ملکی مراجعه نماید تا نحوه صحیح این اقدام را به شما ارائه کند و یا مشکلی را که در این راه برای شما بوجود امده است با ارائه مشاوره یا به عهده گرفتن پرونده تا حد امکان برطرف نماید.


خرید ملک در طرح شهرداری چه قانونی دارد مشاوره با وکیل ملکی

چهار شنبه 31 شهريور 1400
23:29
وکیل ملکی 09121404305

خرید ملک در طرح شهرداری چه قانونی دارد مشاوره با وکیل ملکی، شاید برای شما هم پیش امده باشد که ملک خودتان یا اطرافیانتان در طرح شهرداری قرار گرفته باشد. در این مواقع چه اقدامی میتوان انجام داد، این یک نگرانی بزرگ است که باید با وکیل ملکی در میان بگذارید چرا که بزرگترین سرمایه شما در خطر است. باید بدانید معاملات این املاک قبل و بعد از قرار گرفتن در طرح شهرداری چگونه خواهد بود و سرنوشت متعاملین چیست؟ چگونه میتوان پیامدهای این طرح را جبران کرد و اصلا لزوم اجرای این طرح چیست یا در قبال ان چه سودی نصیب شما خواهد شد؟


وکیل پرونده های ملکی تهران مشاوره با وکیل ملکی

سه شنبه 30 شهريور 1400
21:24
وکیل ملکی 09121404305

وکیل پرونده های ملکی تهران مشاوره با وکیل ملکی، اقدام به طرح دعاوی ملکی و حل اختلافات مربوطه نیازمند وکیل ملکی مجرب است. چرا که این دعاوی مدت زمانی طولانی را مطالبه میکند و ضمن ان هزینه سنگینی را بر طرفین تحمیل میکند.اما وجود وکیل نه تنها موجب صرف زمان کمتر است بلکه میزان هزینه ها را نیز کاهش میدهد چه بسا ممکن است منجر به سود نیز گردد. چرا که سرمایه در معرض خطر را حفظ خواهد کرد و بطور عادلانه حقوق طرفین نیز محفوظ خواهد شد.


ایا تقسیم نامه همان صورتمجلس تفکیکی است مشاوره با وکیل ملکی

دو شنبه 29 شهريور 1400
21:47
وکیل ملکی 09121404305

ایا تقسیم نامه همان صورتمجلس تفکیکی است مشاوره با وکیل ملکی، افراز، تفکیک و تقسیم اصطلاحاتی قضایی و ثبتی است که تفاوت میان انها اثار حقوقی متفاوتی را تولید میکند. گرچه این اصطلاحات گاه مترادف در نظر گرفته میشوند اما همان تفاوت های ظریف میتواند در نتیجه دعاوی موثر واقع شود. به همین علت توجه به این ظرایف هنگام بررسی اختلافات ملکی از چشم وکیل ملکی خبره دور نمیماند. در این مقاله نیز به طور مختصر به این واژگان و کاربرد انها پرداخته شده است. شما میتوانید در این خصوص با وکیل موسسه در ارتباط باشید.


هزینه وکیل ملکی مشاوره با وکیل ملکی

یک شنبه 28 شهريور 1400
21:42
وکیل ملکی 09121404305

هزینه وکیل ملکی مشاوره با وکیل ملکی، عدم مراجعه به وکیل ملکی در انجام امور و یا اختلافات ملکی میتواند نتایج زیانباری برای طرفین ایجاد کند. بنابراین لازم است امر مربوطه هر قدر کوچک و کم اهمیت هم به نظر برسد حتما با یک وکیل مشورت نمایید تا به تمامی جوانب ان مساله اگاه باشید. گاهی همین سهل انگاری ها موجب میشود که  فرصت جبران نیز از دست رود. برای شروع میتوانید با وکیل تماس گرفته و از وی تقاضای راهنمایی کنید. در ادامه و در صورت صلاحدید نیز میتوانید حضورا به وی مراجعه نمایید.


مهلت تخلیه ملک تجاری از زمان صدور حکم مشاوره با وکیل ملکی

شنبه 27 شهريور 1400
21:40
وکیل ملکی 09121404305

مهلت تخلیه ملک تجاری از زمان صدور حکم مشاوره با وکیل ملکی، دعاوی موجر و مستاجر در تخلیه ملک تجاری تابع قانون خاصی است. و با توجه به اینکه رابطه استیجاری از چه سالی شروع شده و در کدا سال پایان یافته است اثار حقوقی متفاوتی بر ان بار میشود. به عبارتی نحوه اجاره دادن ملک مزبور و تخلیه به درخواست موجر یا مستاجر بستگی به سال اجاره دارد که در ای مقاله وکیل ملکی راجع به ان بیشتر توضیح میدهد. در صورت مواجهه با هر نوع ابهام میتوانید با وکیل موسسه در ارتباط باشید.


هزینه توقیف اموال منقول مشاوره با وکیل ملکی

جمعه 26 شهريور 1400
21:12
وکیل ملکی 09121404305

هزینه توقیف اموال منقول مشاوره با وکیل ملکی، توقیف اموال انواع مختلفی دارد که در این مقاله به ان پرداخته شده است. با مطالعه ان متوجه خواهید شد که مراجع توقیف اموال و علل ان نیز متفاوت است. پس باید بدانید در کدام مرجع و تحت چه عناوینی درخواست را مطرح کنیم تا توقیف مد نظر اعمال شود. در مییان اموال، توقیف املاک بیشترین ضرر را به مالک وارد میکند و از طرف دیگر به دلیل اهمیتی که دارد ممکن است سریعتر شاکی را به هدف نزدیک کند. شما میتوانید در این خصوص با وکیل ملکی موسسه در ارتباط باشید.


پیامدهای معاملات وکالتی مشاوره با وکیل ملکی

پنج شنبه 25 شهريور 1400
23:33
وکیل ملکی 09121404305

پیامدهای معاملات وکالتی  مشاوره با وکیل ملکی، خرید و فروش وکالتی ملک گرچه از واژه وکالت بهره میبرد اما باید توجه کرد که این وکالت به معنای وکالت دادگستری نیست. و این نوع خرید و فروش هنوز به معنی خرید و فروش واقعی نیست و اثار ان را به دنبال ندارد. بنابراین وکیل ملکی در این مقاله به ان پرداخته است. چرا که بسیاری از افراد در دام چنین کلاهبرداری می افتند و سرمایه انها از بین میرود. شما میتوانید در این خصوص از طریق شمار ه های موجود در سایت با وکیل ملکی در ارتباط باشید.


بهترین وکیل ملکی غرب تهران مشاوره با وکیل ملکی

چهار شنبه 24 شهريور 1400
18:50
وکیل ملکی 09121404305

بهترین وکیل ملکی غرب تهران مشاوره با وکیل ملکی، املاک و مستغلات و دعوی مرتبط با انها باید با مشاوره با یک وکیل ملکی خبره پیش روند. در غیر اینصورت مشکلات حقوقی یا کیفری مربوطه مضاعف خواهند شد. پیش از هر اقدامی مشاوره با وکیل ملکی یک ضرورت است تا نقشه راه را به شما توضیح دهد. نباید اجازه داد مشکلات بوجود یند و سپس انها را چاره کرد. بلکه علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد.


معامله به قصد فرار از دین در قانون جدید چه حکمی دارد مشاوره با وکیل ملکی

سه شنبه 23 شهريور 1400
22:56
وکیل ملکی 09121404305

  معامله به قصد فرار از دین در قانون جدید چه حکمی دارد مشاوره با وکیل ملکی، در معاملات به قصد فرار از دین همانطور که از نام انها بر می آید برای امتناع از پرداخت بدهی میباشد. حال اگر این معاملات صوری باشند حکم انها متفاوت خواهد بود و مورد معامله را که اغلب املاک میباشند تحت تاثیر قرار میدهد. چنین معاملاتی منجر به پیچیدگی روند قضایی میشود و برای حل این مشکل نیاز مبرم به وکیل ملکی است که با اگاهی به قوانین و تجربه مکتسبه در این امور میتواند به اسانی ان را حل نماید


ماهیت شرط تعدیل در قرارداد مشاوره با وکیل ملکی

دو شنبه 22 شهريور 1400
22:31
وکیل ملکی 09121404305

ماهیت شرط تعدیل در قرارداد مشاوره با وکیل ملکی، گاهی در قراردادهای مشارکت در ساخت مفادی درج میشود که اجرای ان برای طرفین دشوار است و یا رضایت به اجرای ان ندارند. در این موقعیت وکیل ملکی توصیه به درج شرط تعدیل مینماید که از این صعوبت میکاهد. در این مقاله وکیل توضیح خواهد داد که شرط تعدیل در این قراردادها چیست و چگونه باید ان را در قرارداد مطرح کرد. شما میتوانید جهت انعقاد قرارداد مذکور به وکیل مراجعه نمایید.


تفاوت سند رسمی و عادی چیست مشاوره با وکیل ملکی

یک شنبه 21 شهريور 1400
23:33
وکیل ملکی 09121404305

تفاوت سند رسمی و عادی چیست مشاوره با وکیل ملکی، سند انواع مختلفی دارد. که در میان انها سند رسمی از اعتبار برخوردار است و نمیتوان به ان خدشه ای وارد کرد. در مراجع قضایی نیز اسناد رسمی معتبر شناخته میشوند. املاکی نیز که فاقد سند رسمی هستند در معرض خطر فروش بدون رضایت مالک و یا جعل سند و مبایعه هستند. دفاع از سند در مراجع قضایی یا اداری را میتوانید به وکیل ملکی بسپارید چرا که در این زمینه تجربه کافی داشته و میتواند املاک را از این خطر حفظ نماید. در این مقاله راجع به اسناد رسمی بیشتر توضیح داده خواهد شد.


سند مالکیت معارض چیست مشاوره با وکیل ملکی

جمعه 19 شهريور 1400
22:0
وکیل ملکی 09121404305

سند مالکیت معارض چیست مشاوره با وکیل ملکی، صدور اسناد مالکیت معارض توسط مراجع ثبتی مالکین را هنگام خرید و فروش و اجاره املاک خود دچار مشکل میکند. ممکن است افراد در ابتدا متوجه وجود اسناد معارض نشوند و در هنگام معامله یا سالها پس از ان متوجه شوند. در این صورت برای حل مشکل و معاملاتی که تاکنون واقع شده است باید به یک وکیل ملکی خبره مراجعه کنند تا وکیل مطابق با قوانین به مراجع قضایی و اداری مربوطه مراجعه نماید و مشکل را حل نماید.


وکیل دعاوی ملکی مشاوره با وکیل ملکی

پنج شنبه 18 شهريور 1400
20:27
وکیل ملکی 09121404305

وکیل دعاوی ملکی  مشاوره با وکیل ملکی، امور حقوقی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند چرا که منجر به ایجاد مسئولیت کیفری یا حقوقی میشود. بویژه امور مربوط به اختلافات یا دعاوی ملکی که ضمن ایجاد مسئولیت ممکن است سرمایه را نیز در معرض خطر قرار دهد. بنابراین لازم است در انجام انها دقت لازم را به عمل اورده و با یک وکیل ملکی خبره مشورت نمایید چرا که شرایط اجتماعی و نا اگاهی از قوانین ایجاب میکند با یک فرد متخصص و اگاه مشکلات خود  را مطرح کنیم.


معامله معارض با قولنامه چه اثری دارد مشاوره با وکیل ملکی

چهار شنبه 17 شهريور 1400
21:25
وکیل ملکی 09121404305

معامله معارض با قولنامه چه اثری دارد مشاوره با وکیل ملکی، یکی از جرایم شایع در بخش دعاوی ملکی معامله معارض است که از طریق مراجع قضایی و به کمک وکیل ملکی قابل پیگبری و مجازات است. زمان معامله و اسناد نقش مهمی در شکل گیری معاملات معارض دارند. با توجه به اینکه معامله ثانی با سند رسمی یا عادی انجام شده باشد جرم معامله معارض تعیین میشود. برای اثبات این موضوع نیاز به یک وکیل ملکی خبره است چرا که این مساله غالبا پیچیده و دشوار است و فرایندی طولانی  را مطالبه میکند.


چه مواردی تغییر کاربری است مشاوره با وکیل ملکی

سه شنبه 16 شهريور 1400
22:2
وکیل ملکی 09121404305

چه مواردی تغییر کاربری است مشاوره با وکیل ملکی، تغییر کاربری املاک و اراضی باید با مجوز و بر اساس قانون انجام شود. در غیر اینصورت مجازات در پی دارد. در این مقاله وکیل ملکی راجع به تغییر کاربری غیر مجاز نوشته است. در صورتیکه شما نیاز به اقدام در جهت کاربری دارید حتما با یک وکیل ملکی خبره مشورت نمایید تا مشمول تغییر کاربری غیر مجاز قرار نگیرید. راه های ارتباطی با وکیل موسسه در سایت و در انتهای مقاله درج شده است.


دفاع شکلی انکار و تردید برای سند مشاوره با وکیل ملکی

دو شنبه 15 شهريور 1400
21:35
وکیل ملکی 09121404305

دفاع شکلی انکار و تردید برای سند مشاوره با وکیل ملکی، سند مهم ترین دلیل در دعوی محسوب میشود. اسناد انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع انها قابلیت دفاع از ادعا نیز نیز متفاوت خواهد بود. در این بخش ادعای جعل و انکار یا تردید نسبت به اسناد توضیح داده خواهد شد. نحوه دفاع، اعتراض و استناد به سند نیز به نوع سند بستگی دارد. اسناد در اغلب موارد در تعیین سرنوشت دعاوی ملکی از اهمیت زیادی برخوردارند. به همین دلیل وکیل ملکی در این بخش به ان پرداخته است.


مهلت شکایت از تصرف عدوانی مشاوره با وکیل ملکی

یک شنبه 14 شهريور 1400
22:54
وکیل ملکی 09121404305

مهلت شکایت از تصرف عدوانی مشاوره با وکیل ملکی، وکیل ملکی در این مقاله به تصرف عدوانی میپردازد. ایا تصرف عدوانی یک دعوای حقوقی است یا کیفری و یا میتواند هردو جنبه را دارا باشد؟ در این مقاله ضمن تعریف تصرف عدوانی به عواقب این اقدام نیز پرداخته خواهد شد. شما میتوانید ضمن مطالعه مقاله، در صورت وجود سوالات بیشتر یا هر ابهامی با وکیل در تماس باشید. راه های ارتباطی با وکیل ملکی در سایت درج شده است. شما میتوانید در این خصوص پرونده خود را به وکیل موسسه حق پارسیان بسپارید.


خیار شرط در قرارداد چیست مشاوره با وکیل ملکی

شنبه 13 شهريور 1400
21:56
وکیل ملکی 09121404305

خیار شرط در قرارداد چیست مشاوره با  وکیل ملکی، هنگام بیع یک ملک قراردادی میان فروشنده و خریدار منعقد میشود که در ان شریط مد نظر طرفین گنجانده میشود. هر یک از طرفین ملزم به انجام تعهدات قرادادی هستند. در صورتیکه یکی از طرفین نقض عهد کند جبران خسارت یا در قرارداد درج گردیده و یا متعاقب قرارداد و بر اساس قانون بر عهده طرف ناقض قرارداد تحمیل میشود. بنابراین لازم است با یک وکیل ملکی خبره برای تنظیم قرارداد و نیز در جهت الزام طرفین به اجرای شروط عقد مشورت نمایید. در این مقاله به شروط قراردادی میپردازیم.


فروش ملک در صلح عمری مشاوره با وکیل ملکی

جمعه 12 شهريور 1400
21:34
وکیل ملکی 09121404305

فروش ملک در صلح عمری مشاوره با وکیل ملکی، صلح عمری نیز یکی از انواع اقدامات حقوقی است که مالک استفاده از مال خویش را به دیگری منتقل میکند. این روش میتواند بهترین و با اطمینان ترین جایگزین برای ارث و وصیت باشد. از انجا که صلح عمری نسبت به اموال غیر منقول از جمله اپارتمان، زمین و ملک واقع میشود بهتر است برای این اقدام با یک وکیل ملکی مشورت نمایید تا شما را نسبت به شروط مناسب این قرارداد راهنمایی نماید. همچنین میتوانید در خصوص استفاده از این قرارداد یا فسخ ان از وکیل ملکی راهنمایی دریافت نمایید.


فروش ملک در صلح عمری مشاوره با وکیل ملکی

جمعه 12 شهريور 1400
21:34
وکیل ملکی 09121404305

فروش ملک در صلح عمری مشاوره با وکیل ملکی، صلح عمری نیز یکی از انواع اقدامات حقوقی است که مالک استفاده از مال خویش را به دیگری منتقل میکند. این روش میتواند بهترین و با اطمینان ترین جایگزین برای ارث و وصیت باشد. از انجا که صلح عمری نسبت به اموال غیر منقول از جمله اپارتمان، زمین و ملک واقع میشود بهتر است برای این اقدام با یک وکیل ملکی مشورت نمایید تا شما را نسبت به شروط مناسب این قرارداد راهنمایی نماید. همچنین میتوانید در خصوص استفاده از این قرارداد یا فسخ ان از وکیل ملکی راهنمایی دریافت نمایید.


فرق قانونی مبایعه نامه و قولنامه مشاوره با وکیل ملکی

پنج شنبه 11 شهريور 1400
22:50
وکیل ملکی 09121404305

فرق قانونی مبایعه نامه و قولنامه مشاوره با وکیل ملکی، 

خرید و فروش املاک و اراضی از طریق مبایعه نامه یا قولنامه انجام میشود. مبایعه نامه و قولنامه بار حقوقی متفاوتی دارند و مترادف یکدیگر نیستند. با توجه به اینکه املاک و اراضی ثبت شده باشند یا خیر نحوه معامله انها در اسناد مذکور متفاوت خواهد بود. وکیل ملکی در این مقاله راجع به تفاوت قولنامه و مبایعه نامه بیشتر توضیح میدهد. در صورتیکه در این خصوص با ابهام یا سوالات بیشتری مواجه شدید میتوانید با وکیل ملکی موسسه در ارتباط باشید.


مهریه و طلاق در شرق تهران /وکیل مهریه

چهار شنبه 10 شهريور 1400
1:17
وکیل ملکی 09121404305

مهریه و طلاق در شرق تهران /وکیل مهریه ، در شرق تهران به  دلیل ازدیاد جمعیت متراکم نیاز به  موسسات حقوقی  در زمینه  حقوق خانواده و دعاوی خانواده بیشتر احساس می شود  .

به همین منظور موسسه حق ستان  برای این منطقه  از تهران شرایط مناسبی را فراهم  کرده  است  وکیل مهریه خانم  و آقا در این موسسه  معتبر حضور دارند و می توانید از آنها  مشاوره  بگیرید  .


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 50 صفحه بعد